Vanaf juli 2026 gaan we van start met een nieuw project van de IZB. De inhoud van de collectebusjes bij de uitgang zal bestemd worden voor het project “De Verbinding” in Sebaldeburen (Groningen). Deze kleine dorpsgemeente wil, in samenwerking met de IZB, geloof, hoop en liefde zichtbaar maken in het dorp. Dat daardoor mensen betrokken raken bij wat het pioniersteam doet, maar ook bij wat zij gelooft. We hopen dat u het komende jaar meeleeft met dit project door uw gebed en steun.